31 marca 2012

Urodzinowe krążki masujące

Mój kochany mąż obchodzi jutro urodziny!!Tak tak w Prima Aprilis hihihi:)Z tej okazji zażyczył sobie masujący krążek z fasolą o zapachu mięty.Ja dla siebie zrobiłam kawowy:)





Składniki:

75 ml wosku pszczelego
75 ml oleju kokosowego
75ml masła SHEA

olejek eteryczny miętowy
ziarenka fasoli i kawy

z tej ilości składników wyszły mi oba krążki.


Wszystkie składniki roztapiam w mikrofali - osobno żeby dokładnie odmierzyć te 75 mililitrów. Wlewam do miseczki mieszam wszystko . Czasem wszystko na chwile trzeba włożyć znowu do mikrofali to tężeje a musi byc dobrze wymieszane. Do form wsypuje ziarenka na kawowy krążek użyłam pudełeczka z małego jogurtu.Na krążek z fasolką użyłam pudełeczka po sałatce rybnej. Jak trochę ostygnie zalewam ziarenka w formach i dodaje olejek eteryczny i całośc mieszam.Jak trochę stężeje wkładam do lodówki. Krążki gotowe.



Wieczorem będzie masowanie!Uwielbiam taki zimny krążek prosto z lodówki na plecki:):):)



3 komentarze :

  1. krcze zrobiłabym ale nie mam wosku pszczelego. muszę w końcu zamówić sobie takie półprodukty.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam cynamonowy z gorczycą. :)
    Super blog.
    Obserwuję i zaprszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!!

Całuski Mineralna Kasia i Ania

Copyright © 2014 Mineralny świat Kasi

Designed By Blokotek