17 października 2014

MAZIDŁA SERUM CF ROSEHIP – 30 gr serum z witaminą C 15% gotowy zestaw


Jakby ktoś mnie zapytał jaki kosmetyk bym zabrała na bezludną wyspę bez zastanowienia bym powiedziała : serum z witaminą C. Jest to mój ulubiony i konieczny kosmetyk w codziennej pielęgnacji. Generalnie moje KWC ! Dlaczego ? Mam dośc ciemną karnację w lecie z reguły nie mogę dobrac w polskim sklepie odcienia podkładu (dlatego też zagościły u mnie podkłady mineralne). Niestety jakolwiek ranka , skaleczenie , ślad po krostce powoduje u mnie powstawanie ciemnych przebarwień. Serum z witaminą C sprawia, że przebarwienia prawie przestały się pojawiac a jeśli już są po kilku tygodniach schodzą. Muszę więc je stosowac zawsze! W ostatnich miesiącach ciąży serum nie stosowałam i teraz mam przebarwienia , których się trzeba pozbyc. Przez najbliższe tygodnie będe testowac serum z gotowego zestawu z Mazideł razem z serum na przebarwienia o którym pisałam tutaj. O serum z witaminą C polecam poczytac na blogu Italiana.



Jako kosmetykoholiczka przetestowałam do tej pory następujące sera ( jak na spowiedzi!)


Serum antyoksydacyjne flavo+C15EF



cena 26,50zł za 40-42ml zestaw nie zawiera sylikonu 8g za 8,20zł 




cena 80-90zł za 15ml 


BIO SERUM SKIN ARCHI-TEC, L-WITAMINA C 15%,15 ML



cena 45,90zł za 15ml


Serum 10% SAP (witamina C) - 25 g



cena 15,95zł za 25g (30ml)


Forever Young z serii Active Solutions.10% Vitamin C 30 ml


cena 45,90zł za 30ml



Na koniec moje ulubione :


Serum z witaminą C 15% + wit. E 1% + lipodermina + kwas hialuronowy - dla wszystkich rodzajów cer z przepisu ze strony Mazidła.com



l




A teraz o moim dzisiejszym bohaterze :





 MAZIDŁA SERUM CF ROSEHIP – 30 gr (30 ml)


 cena 27,50. Ja kupiłam - 9% za zakupy we wrześniu.


składniki :


 instrukcja dołączona w wersji papierowej



Zawartośc zestawu: każdy element zestawu jest ponumerowany co bardzo przyspiesza i ułatwia pracę


Fiolki zabezpieczone dodatkowo taśmą.




No to do dzieła :


Wszystko dokładnie wymieszane


Jeszcze tylko data ważności  na nalepce ( trzy miesiące od wykonania)







Przelewamy do buteleczki





Gotowe!!!!






Opis ze strony Mazidła :




Skóra narażona jest wciąż na szkodliwe działanie czynników zewnętrznych – promieniowanie UVB i UVA, zanieczyszczenie środowiska, dym papierosowy. Uszkodzenia i zmiany są widoczne na pierwszy rzut oka: przedwczesne zmarszczki, nierówna pigmentacja (plamy barwnikowe), nadmierna suchośc i ziemisty koloryt. Skuteczną ochronę stanowią kremy z filtrami przeciwsłonecznymi oraz preparaty antyoksydacyjne. Naukowcy udowodnili, że najskuteczniejsze jest połączenie w jednej formulacji kilku antyoksydantów w najwyższych stężeniach – witaminy C w postaci kwasu L-askorbinowego (15%), witaminy E w postaci mixu tokoferoli (1%) i kwasu ferulowego (0,5%). Potrójnie działające, aktywne serum antyoksydacyjne zwiększa naturalną zdolność skóry do ochrony przed negatywnym wpływem środowiska. Otrzymano serum o wyjątkowym potencjale antyoksydacyjnym.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz!!

Całuski Mineralna Kasia i Ania

Copyright © 2014 Mineralny świat Kasi

Designed By Blokotek