29 października 2014

Peeling Hibiskus Głóg Bez oraz zakupy w EcoSpa






Zrobiłam napad na sklep zielarski w ostatnim tygodniu. Kupiłam między innymi suszone: owoc głogu, hibiskus kwiat i owoc bzu czarnego.  Wszystkiego wzięłam po garści i zmieliłam. Powstał proszek do robienia peelingów. Proszek chciałam wykorzystać do zrobienia peelingu z solą z Morza Martwego. Ale o tym jutro.





Proszek zalałam olejem z pestek winogron i pozostawiłam na 24 h. Czasem potrząsałam buteleczką.


Przepis na peeling jutro (jest w fazie testów), tymczasem pochwalę się jeszcze moimi zakupami w sklepie EcoSpa. Jak tylko przeczytałam na FB, że EcoSpa wprowadza roślinną naturalną alternatywę dla pegów musiałam obniuchniać  co to takiego. Szybciutko więc złożyłam zamówienie. Dodatkowo kupiłam kilka drobnostek. Czekałam i czekałam a tu nic - napisałam więc maila co tam z moim zamówieniem. Po tygodniu EcoSpa wysłało moje mazidełka z gratisem a raczej gratisami (dziękuje) za opóźnienie. A oto i one:

Zamówiłam:




I gratisy:):):):):)Olej śliwkowy , który obłędnie pachnie marcepanem oraz glinka zielona niezastąpiona do skóry problematycznej.




Teraz po kolei:

Hydrolat z czystka.
 Korund 125



 Pseudokolagen




Glikol Roślinny

Do zamówienia była dołączona kolorowa ulotka z przepisami :



Jak już kiedyś pisałam bardzo mi się podoba podejście EcoSpa do klienta - człowiek się czuje potraktowany niepowtarzalnie i wyjątkowo jak otrzymuje paczkę,,,,'


Pozdrawiam i całuje ciepło Kasia....

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz!!

Całuski Mineralna Kasia i Ania

Copyright © 2014 Mineralny świat Kasi

Designed By Blokotek