20 października 2014

Puder ze złotem

Są dwie rzeczy za które kocham sklep Biochemia Urody i bez których nie wyobrażam sobie makijażu - Puder ze złotem oraz Puder Perłowy. Która kobieta nie lubi złota czy pereł ? Dodatkowo maja one cudowne działanie na skórę.













Dziś o moim zachwycie nad Pudrem ze złotem.


cena: 15,80zł za 5g (15ml) 

opakowanie: słoiczek bez sitka 

dostępny na razie tylko w sklepie internetowym biochemia urody

skład:NCI: Polymethylsilsesquioxane, Gold Powder

Działanie:


  • przeciwzmarszczkowe
  • chroni przed wolnymi rodnikami i zanieczyszczeniami
  • regeneracyjne i gojące
  • nawilżające
  • według tradycji japońskiej wybiela i leczy trądzik











Puder testowałam solo pod makijaż solo  na makijaż  i w mieszankach. Puder jest bez zapachu i ma gładką jedwabistą konsystencję. Puder nie posiada żadnych drobinek.Kolor wydaje się biały ale jest lekko różowy, taki brudny pudrowy róż. Do wypudrowania buzi potrzebujemy naprawdę niewiele pudru.

Plusy

+  nie jest tępy
+  jedwabista konsystencja
+  pięknie wygładza skórę
+  nie bieli
+  delikatnie rozświetla
+  nie zatyka porów
+  nawilża
+  nie podkreśla suchych skórek
+  może byc stosowany na krem z filtrem
+  goi drobne ranki
+  bardzo wydajny
+  można go przechowywac 3 lata bez utraty wartosci

Minusy

- cena
- dostepnośc
- opakowanie z którego trudno aplikowac puder, ja patyczkiem wydobywam odrobinkę pudru ma wieczko i maczam w nim pędzel.


Jako primer:

Samodzielnie puder używałam jako primer i tu bardzo dobrze się sprawdza bo dzięki silikonie w składzie powoduje, że podkład mineralny doskonale się na nim rozprowadza. Dzięki niemu przeprosiła się z podkładem Lucy Minerals , którego wcześniej nie umiałam rozprowadzic na twarzy.Jest to jednak droga impreza wielkie wyjścia i na zmianę z pudrem perłowym.









Jako puder wykończeniowy:

Jeśli ktoś nie potrzebuje matu może spokojnie stosowac ten puder jako wykończenie. U mnie są takie dni że mam buźkę suchą jak wiór i wtedy ten puder jest dla mnie wybawieniem. Ładnie wykańcza makijaż mineralny a nie powoduje przesuszu. Delikatnie rozświetla. Idealny dla suchej skóry. Można go też stowac na puder bambusowy. Przy czym ja nie lubię robic dużo warstw na twarzy bo sie wtedy źle czuje psychicznie jak w masce ;)

Mieszanka z pudrem bambusowym 1:1

Jak potrzebuje matu to używam mieszanki pół na pół m z pudrem bambusowym ( lub odpowiednio więcej bambusa). Taka mieszanka powoduje że buzia jest lekko zmatowiona ale nie jest płaska. Puder nie pyli i nie jest tępy. Ładnie się rozprowadza na minerałach i nie wychodzi w zmarszczki. Mat trzyma się u mnie 4-5 godzin.









Muszę spróbowac zrobic mieszankę z DRY FLO z Mazideł ? Testował ktoś??


Podsumowanie:


Uwielbiam ten puder - chyba najbardziej jednak w mieszance z bambusowym, taka odrobina luksusu. Mi jak najbardziej pasuje i co dla mnie teraz najważniejsze nie powoduje pojawiania się niespodzianek. Myślę, że puder solo najbardziej pasuje do suchej skóry ewentualnie normalnej i jako dodatek do innych pudrów dla skór tłustych i mieszanych. Dodatkowo puder można dodac do oleju i powstanie Eliksir ze złotem  lub do kremu i mamy  Krem ze zlotem.


Oceniam na 4,5 za cenę , dostępnośc i opakowanie odjęłam te 0,5 punktu.




Ocena:  4,5 / 5 

4 komentarze :

Dziękujemy za komentarz!!

Całuski Mineralna Kasia i Ania

Copyright © 2014 Mineralny świat Kasi

Designed By Blokotek