26 listopada 2014

Dry Flo (R) AF- MODYFIKOWANA SKROBIA KUKURYDZIANA Mazidła

Wiecie pewnie jak łatwo się czymś zarazic w internecie. Dzisiejszy post jest tego wynikiem. Podczytując mazidłowy wątek na wizażu dowiedziałam się o tym cudownym półprodukcie, który naprawdę jest wart uwagi. Mowa o skrobi kukurydzianej. Główną jej funkcją jest matowienie skóry. A wiadomo większośc ma z tym problem szczególnie jak używa wysokiego filtra , który niestety potwornie tłuści. Jest na to rada - puder z Dry Flo!

Skrobia do kupienia tutaj.
cena 13,37zł za 100g



Jako posiadaczka cery opalonej solo skrobi raczej nie moge na facjatę kłaśc musiałam wiec zrobic puder z dodatkiem bronzera mineralnego coby nie straszyc białą twarzą. Dodatkowo wkropiłam do mieszanki olejek eteryczny tymiankowy który działa antybakteryjnie i podobno super powstrzymuje trądzik. Sama skrobia na szczęście nie zatyka porów wiec puder się nadaje dla cery mieszanej, trądzikowej, tłustej. Samodzielnie dry flo próbowałam jako primer i tu też się sprawdza przy czym troszkę pyli wiec ja wolę jednak jako primer puder perłowy.




Antybakteryjno - matujacy Puder do twarzy 

dry flo - łyżka

bronzer mineralny  lub cynamon - łyżeczka

alantoina troche na końcu łyzeczki

Mieszam skrobię z bronzerem do uzyskania odpowiedniego odcienia. Na łyżeczkę wysypuję alantoinę i zakrapiam 3 kroplami olejku tymiankowego ( świetny na trądzik) jak alantoina wchłonie olejek dodaje ją do reszty mieszanki ( zbija się w takie kuleczki). Wszystko najlepiej wymieszac w woreczku strunowym. Gotowe.

Można jeszcze dodac:

- jedwab proszek
- tlenek cynku
- dowolną glinkę
- dowolny suchy ekstrakt



puder do stóp

dry flo  łyżka
alantoina + kilka kropli olejku eterycznego eukaliptusowego lub miętowego
zmielona suszona szałwia łyżeczka





suchy szampon

1 łyzki dry flo
pół glinka mulati mitti
1 łyzki kakao
alantoina + eteryczny rozmaryn

Mieszamy i gotowe. Troszkę pudru rozcieram w dłoniach i wmasowuję w włosy. Efekt WOW. Przy nagłych wypadkach jak nie mam jak umyc głowy naprawdę nieoceniony puder. Kolor nadaje się do moich czarnych włosów. Nie swędzi głowa jak po suchych ze sklepu i nie robi się łupież. Ładnie pachnie kakaem z ziołami.




kule do kąpieli




do kul dodaje 2 łyzki skrobi  - pływają wtedy na powierzchni wody , skrobia jest zalecana do kąpieli przy skórze atopowej

Aby krem czy kostak do masażu była mniej tłusta:

krem

na 50 ml kremu daję pół łyzeczki skrobi

kostki do masażu




z reguły daje jedna łyżeczkę na 100g kostkę

zasypka dla dzidziusia


dry flo łyżka
alantoina pół łyzeczki
zmielony susz nagietka lub rumianku (opcjonalnie ja nie lubie suszu w pudrze wiec nie daję)
tlenek cynku  łyżewczka

Mieszamy i gotowe!



Podsumowanie :

Plusy

- nie zatyka porów
- nie wysusza
- dla alergików
- matowi na długo
- wygładza
- nie podkreśla porów
- pod filtry
- bezzapachowa
- drobno zmielona
- można używac w różnych recepturach DIY
- cena
-wydajnośc

Minusy 

- sama strasznie pyli
- troszkę bieli
- dostepnośc


Produkt naprawdę bardzo dobry i wszechstronny. Polecam gorąco !!

Ja moją skrobię dostałam do testowania od Pani Lidii ze sklepu Mazidła . Dziekuję serdecznie za możliwośc przetestowania tego produktu. Na moją opinię nie miało wpływu to , że produkt dostałam za darmo.



Ocena :
4,5/5




Pozdrawiam Wszystkich cieplutko Kasia

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz!!

Całuski Mineralna Kasia i Ania

Copyright © 2014 Mineralny świat Kasi

Designed By Blokotek