28 listopada 2014

Podpatrzone u Was vol 1

Witam dziś wpis o tym co mnie zainspirowało na Waszych blogach!

W wolnej chwili podczytuję różne blogi  i potem chodzą mi po głowie Wasze pomysły , które muszę wypróbowac:)

Oto kilka z nich:

Pierwsze maceraty z nagietka i kocanki na które mnie zebrało po przeczytaniu wpisów o ziołach u  Wiedźmy i Ann Emilii



Maceraty zrobiłam na oleju słonecznikowym , który nie robi mi krzywdy i jest idealny dla tłustej skóry ze skłonnością do zaskórników i niedoskonałości.
Teraz pozostaje czekac..............




Druga rzecz to pesto z pietruszki na które trafiłam na blugu  Moniki


Moja modyfikacja:

pietruszka
słonecznik
mało kokosowe (olej rafinowany)
ząbek czosnku
sok z cytryny

Wyszło pycha polecam!!!!

Moje ulubione czarne mydło w paście savon noir  zrobiłam dzięki wpisowi Mydelnicy



Jeszcze tydzień leżakowania i będzie gotowe do użycia:)


Sól himalajska do kąpieli z mlekiem i różą podpatrzona u Angel





W planach mam Tonik cytrynowo-pietruszkowy i jeszcze kilka innych perełek .....

Dziękuje , że Jesteście!!!!
Całuski pa pa


PS: Jakie macie plany Andrzejkowe???

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz!!

Całuski Mineralna Kasia i Ania

Copyright © 2014 Mineralny świat Kasi

Designed By Blokotek