28 grudnia 2014

Make Me Bio - puder myjący

Hej Dziewczyny:)!!!

Czy Wy też tak macie, że kupujecie coś patrząc tylko na wygląd i z ciekawości?
Tak właśnie sięgnęłam po ten kosmetyk. Po pierwsze urzekł mnie wygląd - ciemny słoiczek przewiązany sznurkiem. Po drugie Polska Firma Bio. Po trzecie ciekawość - puder do mycia ? Cóż to takiego jest. Po czwarte ostatnio podawałam Wam przepis na mój puder do mycia ( nota bene zainspirowany właśnie pudrem Make Me Bio) z glinką białą i suszoną skórką z pomarańczy i chciałam porównać ich działanie. Oto dziś właśnie wpadam do Was z kilkoma słowami o tym puderku.






Najpierw oczywiście kilka słów od producenta :

100% naturalny i łagodny puder myjący do twarzy dla skóry wrażliwej. Delikatnie oczyszcza skórę twarzy, pozostawiając ją czystą i świeżą. Produkt zawiera białą glinkę, która jest glinką bardzo miękką, łagodną i nie odtłuszczającą nadmiernie skóry, dlatego jest głównie polecana do pielęgnacji cery delikatnej, wrażliwej, naczynkowej i suchej. Szczególnie polecana jest też do cery szarej i zmęczonej.Kaolin łagodnie oczyszcza i odżywia skórę, a jednocześnie działa odświeżająco. Ściąga pory, rewitalizuje i odżywia nawet najbardziej zmęczoną skórę.
Niewielką ilość proszku wymieszać z wodą w dłoni lub oddzielnym pojemniku. Delikatnie masując umyć twarz następnie spłukać zimną wodą. Można używać również jako maseczkę do twarzy: Puder wymieszać z wodą i dodać kilka kropel ulubionego olejku (olej z oliwek, olejek Jojoba czy olejek migdałowy) Nałożyć na oczyszczoną skórę twarzy pozostawić na 10 minut następnie spłukać letnią wodą.

Skład: Kaolin, Avena Sativa (Oat) Meal, Lavandula Angustifolia (Lavender) Flower Oil, Rosa Damascena (Rose) Flower Oil.

w składzie glinka biała, owies ,olejek lawendowy i olejek różany .

cena : około 25zł za 60g

Puder zabezpieczony sznureczkiem :









Teraz kilka słów ode mnie :

Puder zamknięty w słodkim szklanym ciemnym słoiczku z którego czasem mi się wysypie za dużo a czasem za mało pudru. Taki to urok słoiczka:) 

Rozrabiam na ręce może dlatego - podobno lepiej w jakimś naczyniu ale ja nigdy nie mam czasu z rana na takie zabawy czas pras na dłoń troszkę wody i na buzię masaż i gotowe. 

Puder lekko pachnie kwiatowo. Ma drobinki owsa które  bardzo delikatnie peelingują skórę. 

Jest bardzo delikatny i nie podrażnia skóry. Ale bardzo dobrze myje.

Dodatkowo puder można stosować jako maseczkę. 

Wydajność zależy jak i ile będziemy używać - u mnie miesiąc codziennego używania .

Nie wysusza i nie podrażnia. 

Ogólnie jestem na tak gdyby nie ta cena - ponad prawie 30zł  za taki bajer to jest za dużo . 
Samą glinkę białą 100g za około 10zł można kupić dodać zmielone płatki owsiane które każdy ma w domu za grosze , lub mój HIT pielęgnacji 2014 to  glina z mieloną suszoną skórką pomarańczy DIY , które to opisywałam w TYM. poście. O wiele tańsze opcje.

 Wypróbowałam i idę dalej ponownie nie kupię - ale zrobić zrobię na pewno podobny.

Lubicie takie ciekawostki??









Pozdrawiam Ciepło Kasia

3 komentarze :

  1. pierwszy raz widzę puder do mycia twarzy :O ale fajnie wygląda ;) szkoda tylko że ta cena taka duża :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak zdarza mi się kupić kosmetyk tylko dlatego że fajnie wygląda. Fajny puder ale cena wysoka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację można zrobić samemu i mieć go za jakieś 5-6 zł za tę ilość, a nie 27. No ale cóż za opakowanie też się płaci

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!!

Całuski Mineralna Kasia i Ania

Copyright © 2014 Mineralny świat Kasi

Designed By Blokotek