30 października 2014

Body Scrub Peeling do ciała DIY

Dziś przepis na genialny peeling z Minerałami z Morza Martwego, hibiskusem, głogiem, czarnym bzem i olejem kokosowym o pięknym aromacie w sam raz na zimę. Scrub dzięki hibiskusowi ma piękny soczysty kolor. Peeling zainspirowany Scrubem Planety Organicy o którym pisałam,ale za naprawdę niewielkie pieniądze i z satysfakcją, że zrobiony samodzielnie. Przepis na małą porcję u mnie na raz na całe ciało. Przepis dopracowywałam 3 razy. najpierw sól okazała się za gruba więc zmieliłam w młynku. Potem sól osypywała się podczas masowania wiec dodała więcej gliceryny i oleju kokosowego. Ostateczna konsystencją dla jest mnie idealna. Drobinki nie za mocne ale robią swoje dodatkowo piękny zapach i kolor. Skóra nawilżona i gładka - tak jak powinno to wyglądac po peelingu.





Przepis:

dwie łyżki soli z Morza Martwego (zmielona w młynku)
dwie łyżki mieszanki oleju z peelingiem z bzu hibiskusa i glogu. Klik
2 łyżeczki gliceryny
2 łyżeczki betainy kokamidopropylowej
2 łyżeczki oleju kokosowego
olejki eteryczne ja dałam goździk ylang ylang i grejpfrut - idealny aromacik na zimę:)

Wszystko wymieszałam  i gotowe! 
















2 komentarze :

  1. świetny , ja miałam kupić taki peeling do ciała ale w końcu nie znalazłam żadnego dla mnie. A jakby cukru dodać zamiast soli? gdzieś widziałam chyba z cukrem

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!!

Całuski Mineralna Kasia i Ania

Copyright © 2014 Mineralny świat Kasi

Designed By Blokotek